Umberto Eco: Różnice pomiędzy wersjami
Z Literatura przedmiotu
Linia 1: | Linia 1: | ||
* zły smak w sztuce: "prefabrykowanie i narzucanie reakcji"<ref>U. Eco, Struktura złego gustu, w: jego, Apokaliptycy i przystosowani. Komunikacja masowa a teria kultury masowej, przeł. Piotr Salwa, s. 110.</ref> | * zły smak w sztuce: "prefabrykowanie i narzucanie reakcji"<ref>U. Eco, Struktura złego gustu, w: jego, Apokaliptycy i przystosowani. Komunikacja masowa a teria kultury masowej, przeł. Piotr Salwa, s. 110.</ref> | ||
+ | ==Bibliografia== | ||
# Umberto Eco, Sześć przechadzek po lesie fikcji, przeł. J. Jarniewicz, Kraków 1995. | # Umberto Eco, Sześć przechadzek po lesie fikcji, przeł. J. Jarniewicz, Kraków 1995. | ||
# Umberto Eco, Lector in fabula : współdziałanie w interpretacji tekstów narracyjnych, przeł. P. Salwa, Warszawa 1994. | # Umberto Eco, Lector in fabula : współdziałanie w interpretacji tekstów narracyjnych, przeł. P. Salwa, Warszawa 1994. | ||
# Umberto Eco, Pejzaż semiotyczny, przeł. A. Weinsberg, Warszawa 1972. | # Umberto Eco, Pejzaż semiotyczny, przeł. A. Weinsberg, Warszawa 1972. | ||
+ | |||
+ | ==Przypisy== |
Wersja z 13:20, 27 maj 2020
- zły smak w sztuce: "prefabrykowanie i narzucanie reakcji"[1]
Bibliografia
- Umberto Eco, Sześć przechadzek po lesie fikcji, przeł. J. Jarniewicz, Kraków 1995.
- Umberto Eco, Lector in fabula : współdziałanie w interpretacji tekstów narracyjnych, przeł. P. Salwa, Warszawa 1994.
- Umberto Eco, Pejzaż semiotyczny, przeł. A. Weinsberg, Warszawa 1972.
Przypisy
- ↑ U. Eco, Struktura złego gustu, w: jego, Apokaliptycy i przystosowani. Komunikacja masowa a teria kultury masowej, przeł. Piotr Salwa, s. 110.