Radio: Różnice pomiędzy wersjami

Z Literatura przedmiotu
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "# Morse, A. H, Radio Beam And Broadcast")
 
Linia 1: Linia 1:
 +
* muzyka skłania do większych zakupów<ref>Asa Briggs, Peter Burke, Społeczna historii mediów. Od Gutenberga do Internetu, przeł. Jakub Jedliński, Warszawa 2010, s. 202.</ref>
 +
 +
==Bibliografia==
 
# Morse, A. H, Radio Beam And Broadcast
 
# Morse, A. H, Radio Beam And Broadcast
 +
 +
==Przypisy==

Wersja z 10:48, 12 wrz 2020

  • muzyka skłania do większych zakupów[1]

Bibliografia

  1. Morse, A. H, Radio Beam And Broadcast

Przypisy

  1. Asa Briggs, Peter Burke, Społeczna historii mediów. Od Gutenberga do Internetu, przeł. Jakub Jedliński, Warszawa 2010, s. 202.