Radio: Różnice pomiędzy wersjami

Z Literatura przedmiotu
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 1: Linia 1:
 
* muzyka skłania do większych zakupów<ref>Asa Briggs, Peter Burke, Społeczna historii mediów. Od Gutenberga do Internetu, przeł. Jakub Jedliński, Warszawa 2010, s. 202.</ref>  
 
* muzyka skłania do większych zakupów<ref>Asa Briggs, Peter Burke, Społeczna historii mediów. Od Gutenberga do Internetu, przeł. Jakub Jedliński, Warszawa 2010, s. 202.</ref>  
 +
* grafofon, fonograf, telefon, aeolian, symfonium, telharmonium,
  
 
==Bibliografia==
 
==Bibliografia==

Wersja z 10:59, 12 wrz 2020

  • muzyka skłania do większych zakupów[1]
  • grafofon, fonograf, telefon, aeolian, symfonium, telharmonium,

Bibliografia

  1. Collins, Francis A., The Wireless Man
  2. Morse, A. H, Radio Beam And Broadcast
  3. Michael Riordan, Lillian Hoddeson, Crystal Fire: The Invention of the Transistor and the Birth of the Information Age

Przypisy

  1. Asa Briggs, Peter Burke, Społeczna historii mediów. Od Gutenberga do Internetu, przeł. Jakub Jedliński, Warszawa 2010, s. 202.