Wilbur Schramm

Z Literatura przedmiotu
Wersja z dnia 11:00, 11 wrz 2020 autorstwa Admin (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "# Schramm, W. (Ed.). (1949). Mass Communications. Urbana, IL: University of Illinois Press. # Siebert, F., Peterson, T. & Schramm, W. (1956). Four Theories of the Press....")

(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
  1. Schramm, W. (Ed.). (1949). Mass Communications. Urbana, IL: University of Illinois Press.
  2. Siebert, F., Peterson, T. & Schramm, W. (1956). Four Theories of the Press. Urbana, IL: University of Illinois Press.
  3. Schramm, W. (Ed.). (1960). Mass Communications (2nd ed.). Urbana, IL: University of Illinois Press.
  4. Schramm, W. (1963). The Science of Human Communication. New York: Basic Books.
  5. Mass Media and National Development: The Role of Information in the Developing Countries. Stanford University Press. 1964. ISBN 978-0-8047-0227-0.
  6. Schramm, W. (1988). The Story of Human Communication: Cave Painting to Microchip. New York: Harper & Row.
  7. Schramm, W. (1997). The Beginnings of Communication Study in America: A Personal Memoir. Thousand Oaks, CA: Sage.